محدوده قیمت
حذف همه قیمت
از تومان
تا تومان
فقط نمایش کالاهای موجود
فقط کالاهای تخفیف دار

خرید ست ظروف برای هفت سین (ظروف سفالی لعابی)

هفت سین دنیای عاشقان
10485-هفت سین دنیای عاشقان
895,000 تومان
وضعیت کالا : موجود
هفت سین گل نرگس
10469-هفت سین گل نرگس
1,395,000 تومان
وضعیت کالا : موجود
هفت سین دلبران آفاق
10444-هفت سین دلبران آفاق
845,000 تومان
وضعیت کالا : موجود
هفت سین هفت دریا
10365-هفت سین هفت دریا
998,000 تومان
وضعیت کالا : موجود
هفت سین نویسا
10486-هفت سین نویسا
799,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین حافظ
10484-هفت سین حافظ
1,039,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین نیروانا
10483-هفت سین نیروانا
845,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین ویولت
10482-هفت سین ویولت
1,299,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین دلبرجانان
10481-هفت سین دلبرجانان
1,297,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین پریا نقره ای
10480-هفت سین پریا نقره ای
1,398,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفتسین نیاز
10479-هفتسین نیاز
1,499,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین پریا
10478-هفت سین پریا
1,398,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین دریادل
10475-هفت سین دریادل
650,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین مهر
10474-هفت سین مهر
845,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین آبان
10473-هفت سین آبان
689,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین مجنون
10472-هفت سین مجنون
875,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین لیلی
10471-هفت سین لیلی
1,050,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
هفت سین گل اطلسی
10470-هفت سین گل اطلسی
1,395,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود

سالی زیبا با خرید ظروف هفت سین زیبا شروع میشه!

جستجو برای خرید ظرف هفت سین از آن کار‌هایی است که در روز‌های پایانی سال و افزایش حجم کار‌ها به یکی از دغدغه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که می‌تواند یکی از هیجان انگیز‌ترین کار‌هایی باشد که می‌توانیم برای پیشواز سال نو انجام دهیم.
خوشبختانه این روز‌ها فروش اینترنتی ظروف هفت سین باعث شده تا با خیال راحت صرفه‌جویی در وقت بتوانیم به جستجو‌ی انواع مختلف این ظروف بپردازیم. فقط کافیست تا اندکی اطلاعات خود را در مورد خرید ظرف هفت سین افزایش دهیم.

معرفی انواع ست ظروف برای سفره هفت سین

شناحت انواع ظرف هفت سین هنگام خرید اینترنتی وسایل سفره هفت سین می‌تواند بسیار کارگشا باشد تا جور شدن اقلام آن با سهولت بیشتری صورت بپذیرد. از آنجا که چیدن سفره هفت سین یک سنت دیرینه ایرانی است، هنرمندان ایرانی در سال‌های اخیر طراحی‌های مدرن و سنتی را با هم تلفیق کرده و کالا‌های بسیار با کیفیت و چشم نوازی را به عنوان ظروف هفت سین تولید کرده‌اند.
در این میان تنوع این ظروف را از نظر مواد سازنده آن به این صورت می‌توان دسته‌بندی کرد:

۱-ظروف سرامیکی

یکی از پرطرفدارترین و متنوع‌ترین ظروف برای هفت سین، ظروف سرامیکی است. رنگ‌ها، شکل‌ها و طرح‌های متنوعی که در سال‌های اخیر توسط هنرمندان طراحی و وارد بازار شده است، انتخاب را برای مشتریان بسیار سخت کرده است. ظروف سرامیکی هفت سین در مدل‌های نقاشی شده و ترنسفر و چاپ در بازار وجود دارد. بعضی از آن‌ها با پرنده‌ها و گل و پروانه‌های کوچک برجسته تزیین شده است که در عین زیبایی، کاربردی هم هستند. فقط در استفاده از آن‌ها باید مراقبت کرد که پرنده و قسمت‌های برجسته کالا در حین استفاده آسیب نبینند.

۲-ظروف مسی

بدلیل براق بودن و سنتی بودن این مدل ظروف، یکی از پرکابردترین ست‌های هفت سین برای این مراسم محسوب می‌شوند. ظروف هفت سین مسی قیمت نسبتاً بالایی دارد ولی از آنجایی که این ظروف بجز هفت سین برای پذیرایی‌های بعد از عید هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین خرید ظروف هفت سین مسی طرفداران خود را دارد.

۳-ظروف چینی

کاسه‌های تخت و پایه دار چینی هم برای هفت سین در بازار وجود دارند که شما می‌توانید بعد‌ها از آن‌ها برای آجیل خوری، انارخوری و حتی بستنی خوری استفاده کنید. در واقع با یک تیر دونشان می‌زنید. از معروف ترین آنها ظروف گل سرخی هستند. چیدن هفت سین با ظروف گل سرخی حس نوستالژی را به سفره اضافه می کند.

۴-ظروف سفالی

این مدل از هفت سین‌ ها جزء ارزانترین مدل هاست که عموماً نقاشی دستی روی آن‌ها انجام شده. بعضی از آن‌ها برای تثبیت رنگ‌ها با لایه‌ای پوشاننده براق کاور شده‌اند و مابقی همگی در کوره پخته شده است. نمونه این مدل سفال‌های شهر لالجین همدان است که در بازار به وفور یافت می‌شود.

۵-ظروف مینا کاری

ظروف میناکاری در دو مدل در بازار عرضه می‌شود. یکی سفال‌های میناکاری شده که اغلب در لالجین همدان تولید می‌شود و نوع دیگر میناکاری روی فلز است که خاستگاه آن اصفهان است. هر دو طرح‌هایی زیبا و دلفریب دارند. اما میناکاری‌های اصفهان بدلیل نقوض بسیار ریز و نقاشی‌های ظریف روی فلز از قیمت بالایی برخودار است. به همین دلیل برای خرید ست هفت سین میناکاری مبلغ بالایی باید بپردازید.

۶-ظروف شیشه و بلور

ظروف شیشه‌ای که معمولاً به عنوان آجیل خوری یا بستنی خوری در منازل یافت می‌شود برای این مراسم به عنوان هفت سین انتخاب می‌شوند که بتوانند بعد‌ها هم برای پذیرایی‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

۷-ظروف چوبی و خراطی

ظروف چوبی دستساز و ظروف ‌ام دی اف دکوپاژ شده هم از مواردی است که در سال‌های اخیر به جمع هفت سین‌های انتخابی اضافه شده است. نکته‌ای که درباره این ظروف وجو دارد این است که ظروف دکوپاژ شده فقط برای هفت سین مورد استفاده دارد و قابل شستشو نمی‌باشند و تنها با دستمال قابل تمیز کردن هستند.

۸-ظروف اینه کاری

این مدل ظروف هم جزء انتخاب‌های خانم‌ها برای خرید هفت سین است ولی بدلیل اینکه اصولاً فقط در این مراسم استفاده می‌شود و استفاده کمتری در طول سال دارد، از اقبال کمتری برخوردار است.

برای اینکه خرید اینترنتی ظروف هفت سین مطلوبتری داشته باشیم توجه به نکات زیر می‌تواند مفید باشد.

۱-جنس ظرف هفت سین

هنگام خرید وسایل هفت سین، با توجه به سلیقه شخصی و بودجه‌ای که برای خرید ست هفت سین در نظر دارید می‌توانید جنس ست ظروف هفت سین را انتخاب کنید. اگر بودجه مناسبی دارید ترجیحا ستی را انتخاب کنید که بجز هفت سین هم برای مناسبت‌های دیگر در طول سال قابل استفاده باشد.

۲-تعداد تکه‌ها درست ست هفت سین

تعداد تکه‌ها در بعضی از ست ظروف هفت سین هفت عدد می‌باشد که برای سکه، سبزه، سنجد، سمنو، سرکه، سیر و سیب در نظر گرفته شده.
گاهی هم در بعضی از ست ظروف سفره هفت سین برای شمعدان و تخم مرغ رنگی شیرینی آجیل و شکلات ظروف بیشتری در ست ظروف سفره هفت سین قرار می‌دهند.

۳-هماهنگی سفره هفت سین

برای اینکه چیدمان بهتری داشته باشید به هماهنگی رنگ ظروف هفت سین با سفره و دکوراسین اطراف، دیوار و پس زمینه توجه کنید.

۴- قابلیت شستشوی ست هفت سین

هنگام خرید ظرف هفت سین به قابلیت شتشوی ظروف دقت کنید. برای تمیز کردن آن‌ها باید از دستمال مرطوب استفاده شود.

۵-سایز ظرف هفت سین

اگر آینه و شمعدان‌ها را قبلاً خریداری کردید توجه به سایز و تناسب بین سبک ظروف هفت سین و سبک آینه و شمعدان‌ها در هنگام خرید ضروری است.

برای خرید کادوی تولد خاص از ست های هدیه ما دیدن نمایید.