محدوده قیمت
حذف همه قیمت
از تومان
تا تومان
فقط نمایش کالاهای موجود
فقط کالاهای تخفیف دار

خرید ست های هدیه خاص

ست هدیه مرغ آمین
10409-ست هدیه مرغ آمین
1,399,000 تومان
وضعیت کالا : موجود
ست چای خوری دو نفره هناس
10258-ست چای خوری دو نفره هناس
1,095,000 تومان
وضعیت کالا : موجود
ست هدیه رود
10438-ست هدیه رود
829,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه گیلار
10436-ست هدیه گیلار
829,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه نصیرالملک
10413-ست هدیه نصیرالملک
745,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه اصفهان
10408-ست هدیه اصفهان
1,219,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه نصف جهان
10407-ست هدیه نصف جهان
910,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه شیراز زیبا
10406-ست هدیه شیراز زیبا
919,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه ارگ شیراز
10403-ست هدیه ارگ شیراز
989,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه ترنجستان
10402-ست هدیه ترنجستان
969,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست چایخوری تک نفره آوات
10283-ست چایخوری تک نفره آوات
635,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست چایخوری دونفره گلاریس
10278-ست چایخوری دونفره گلاریس
1,530,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست قهوه خوری دونفره دیاکو
10276-ست قهوه خوری دونفره دیاکو
1,569,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست چای خوری تک نفره دماوند
10261-ست چای خوری تک نفره دماوند
730,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
چایخوری تک نفره آوا
10247-چایخوری تک نفره آوا
385,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه افرا
10246-ست هدیه افرا
495,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه نارنجستان
10245-ست هدیه نارنجستان
795,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود
ست هدیه سپیدار
10244-ست هدیه سپیدار
485,000 تومان
وضعیت کالا : ناموجود

خرید هدیه ست

هدیه دادن از جمله کار‌های لذت بخشی است که همه افراد به آن علاقه دارند و همواره تلاش می‌کنند برای مناسبت‌های خاص مثل روز تولد، روز مادر، روز پدر، ولنتاین ... برای یکدیگر کادو بخرند. خرید هدیه همیشه کاری سخت و زمان بر است؛ چراکه سلیقه و نیاز‌های افراد با یکدیگر فرق دارد، اما در حال حاضر طراحی پک و ست هدیه این مشکل را برطرف کرده و به افراد کمک می‌کند تا یک نمونه فوق‌العاده شیک را انتخاب و خریداری نمایند.
ست‌های هدیه یکی از رایج‌ترین کادو‌های منحصر به‌ فرد برای روز‌های خاص هستند که می‌توانید آن‌ها را با یک ربان قرمز و چند شاخه گل رز تزئین کنید و به فرد مورد نظرتان بدهید. این هدایای ویژه به شما کمک کنند تا در انتخاب هدیه برای عزیزانتان دچار سردرگمی نشوید. از این رو شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای نسبتاً کم این محصولات را خریداری کنید و با این انتخاب، فرد مورد نظرتان را بسیار ذوق‌زده و خوشحال نمایید.
تمام اقلام موجود در ست‌های هدیه کاربردی هستند، پس اگر به دنبال تهیه یک کادو بی‌دردسر هستید و دوست دارید هدیه شما بسیار شیک و چشمگیر باشد تا مورد پسند طرف مقابلتان قرار بگیرد، بهتر است نمونه مورد نظر خود را از میان پک‌ها و ست‌های هدیه انتخاب نمایید و مسلماً یک ست هدیه اگر به درستی انتخاب و خریداری شود، می‌تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خوشنود نگه دارد.

چرا ست هدیه می‌تواند یک کادو خاص باشد؟

ست‌های هدیه می‌توانند یک کادو خاص و فوق‌العاده به منظور هدیه دادن به عزیزان برای مناسبت‌های گوناگون باشند، چون:

  • ست‌های هدیه در واقع یک کادو شخصی هستند که برای هر موقعیتی مناسب بوده و برای همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن یا رابطه می‌توانند بسیار مناسب باشند.
  • ست‌های هدیه می‌توانند همه افراد را ذوق‌زده کنند، مثل ست تکنفره قهوه خوری یا ست ماگ و ...، مسلماً ارزش این پک‌ها برای فرد مورد نظر ماندگار خواهد بود و خاطره‌ای که با دریافت این هدیه برای او ایجاد می‌شود، تا مدت‌ها در ذهن او باقی خواهند ماند.
  • این پک‌ها برای همه موارد مناسب هستند؛ از سالگرد ازدواج گرفته تا روز تولد، روز پدر، روز معلم و ...، این هدایا می‌توانند همه افراد را در هر سنی تحت تأثیر قرار دهند و لبخندی درخشان را بر روی چهره آن‌ها ایجاد کند.
  • خرید ست هدیه برای مناسبت‌های خاص مثل روز ولنتاین، سال نو، کریسمس و موارد دیگر می‌تواند یک کادو مناسب محسوب شود تا فرد مقابل شما همیشه به یادتان باشد.
  • حتی این پک‌ها و ست‌های هدیه می‌توانند گزینه‌ای عالی برای هدایای شرکتی باشد و مسلماً یک مشتری یا یک کارمند با دریافت یک هدیه ست به عنوان قدردانی، بسیار شگفت‌زده می‌شود.
  • اگر می‌خواهید یاد و خاطره شما در ذهن طرف مقابلتان بماند و با صرف هزینه نسبتاً کم، یک کادوی بسیار ارزشمند را خریداری کنید، ما به شما خرید ست‌های هدیه را پیشنهاد می‌کنیم که معمولاً جزء محصولات پرفروش، محبوب و مناسب برای موقعیت‌های مختلف و سلیقه‌های متفاوت هستند.

هنگام خرید ست هدیه دانستن چه نکاتی لازم و ضروری است؟

اگر قصد خرید ست هدیه را دارید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید یک کادوی خاص و شیک را انتخاب کنید:

توجه به قیمت ست هدیه:

در اولین قدم لازم است شما پیش از هر چیزی میزان بودجه خود را به منظور خرید یک ست مناسب هدیه برای فرد مورد نظرتان مشخص کنید. با تعیین میزان بودجه محصولاتی که در محدوده قیمتی شما نیستند، کنار ‌می‌روند و شما راحت‌تر می‌توانید یک هدیه ست باکیفیت و با قیمت مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

توجه به جنس ست هدیه:

فروشگاه‌هایی که ست‌های هدیه را طراحی می‌کنند، معمولاً در داخل این پک‌ها محصولات متنوعی با جنس‌های گوناگون را قرار می‌دهند تا دست انتخاب برای افراد باز باشد. این ست‌های هدیه می‌توانند شامل محصولات چرمی، یک جعبه هدیه قرآن نفیس، ماگ یا ست‌های چینی و سرامیکی دست ساز باشند. شما می‌توانید با کنار هم قرار دادن ویژگی‌ها و مشخصات هر کدام از این محصولات، یک نمونه جذاب را برای هدیه دادن انتخاب و خریداری کنید.

توجه به طرح و رنگ ست هدیه:

اینکه برای ست کادو چه طرح و رنگی را انتخاب می‌کنید تا حدودی بستگی به سلیقه فرد مورد نظرتان دارد. شما می‌توانید با نگاه کردن به وسایلی که او از آن‌ها استفاده می‌کند، به طرح و رنگ مورد علاقه او پی ببرید و راحت‌تر یک مدل خاص را انتخاب و خریداری کنید.

توجه به انواع ست هدیه:

ست‌های هدیه دارای انواع مختلفی هستند، مثل ست هدیه چرم زنانه و مردانه، ست هدیه عطر و ادکلن، ست هدیه خودکار و جاکارتی، ست هدیه لوازم آرایشی و ... اما اگر شما به دنبال یک نمونه خاص و منحصربه فرد هستید که بتوانید با تقدیم کردن آن به فرد مورد نظرتان او را بسیار شگفت‌زده کنید، ست‌های هدیه دست ساز می‌توانند گزینه‌ای خاص و فوق‌العاده جذاب باشند که همه افراد از دریافت آن لذت ببرند. هدایای ارزشمندی که توسط هنرمندان خلاق طراحی و تولید شده است، مطمئناً برای کادو دادن بهترین انتخاب هستند.

خرید اینترنتی ست هدیه:

امروزه وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارند که برای راحتی حال مخاطبان خود، انواع مختلفی از ست‌های هدیه را در فروشگاه‌های خود جمع‌آوری کرده‌اند. فروشگاه ما از جمله وب‌سایت‌هایی است که محصولات دست ساز هنرمندان خلاق و خوش ذوق این سرزمین را در قالب پک‌ها و ست‌های هدیه در قفسه‌های فروشگاه خود گردآوری نموده است. شما می‌توانید با مراجعه به این مجموعه و مشاهده انواع متنوع هدیه ست، یک نمونه خاص را انتخاب کرده و ثبت سفارش دهید و مطمئناً فرد مورد نظر شما از دریافت این ست کادو با ارزش و خاص، بسیار شگفت‌زده خواهد شد؛ چراکه محصولات دست ساز مورد علاقه و پسند همه افراد با سلیقه‌های مختلف است.

برای دیدن طرح های متنوع گلدان های سرامیکی به صفحات دیگر ما مراجعه نمایید